Första 5km för året

Årets första 5km är joggat. Väldigt nöjd med att tagit mig igenom det. Det var inte så farligt kroppsligt utan mer jobbigt mentalt. När det var 800 m kvar så var jag urleds på det. Om jag blir uttråkad på 5km hur ska det då bli på 2.1mil???
Jag 33minuter e ju inte speciellt snabbt, men jag e nöjd. Jag är inte någon snabblöperska. Jag tänkte att jag skulle börja springa lite intervaller så jag kommer upp lite i tempo.
Det ska bli intressant och se om vågen säger något nästa vecka...... än så har jag lyckats hålla mitt vatten intag och inte rört en frukt. Träningen har oxå gått enligt planerna. 3ggr har jag varit iväg och styrketränat el joggat denna vecka.

Kommentarer
Postat av: Emmas Form - Träning & Kost

Bra jobbat! =) jag är ju som sagt inte heller snabb, men jag tycker det är skitsamma också! jag menar, det är ju lika jobbigt för oss som är långsamma ändå ;)

2011-01-08 @ 11:22:36
URL: http://emmasform.blogspot.com
Postat av: EmelieMaria - träning&annat

Äsch vadå 33 minuter är väl inte dåligt? :D Det är ju dom första fem för året = det finns maaaassa tid för förbättring ;) Och ju fler gånger du sprunigt desto "snabbare" går det ju så tråkigheten försvinner nog den med när du märker att det går lättare :) Bara att käpa på :D

2011-01-08 @ 17:28:08
URL: http://emeliemaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0