Vi 2


"idag e ingen vanlig dag för det är våran 4års dag hurra hurra hurra!!"

Tänka att detta "lammakyd"(lammkött) har varit min pojkvän i 4år. Denna kille som var för ung för mig, jag som skulle ha en MAN inte en påg (pojke). Dessa 4år som har gått har haft rejäla underbara toppar då jag svävat på moln och rejäla dalar då jag varit nere i kolkällaren...men vi har kämpat oss upp tillsammans när det har varit som jobbigast. När jag frågade älsklingen igår vad han tyckte om de år vi haft ihop så sa han:
"De har varit underbara"
-men sa jag, vi har ju haft det ganska kämpigt mellan varven oxå.
Då svarade han: "Det e de som är livet Mia! Alla förhållande e så!"

Han har så rätt så... Om man inte dippar mellan varven så blir topparna vardag och då uppskattar man aldrig dom som man gör nu! Men sen behöver kanske inte dipparna vara så himla långa, för det e slitsamt!

4år har vi haft och jag hoppas att vårt förhållande utvecklas och vi utvecklas ihop och att vi har många många fina och roliga år till ihop!


Kommentarer
Postat av: J

Åh grattis. Å du, livet och förhållanden är så, lite upp å lite ner. Man ska ju känna att man lever :-)

Kram å fira ordentligt

2011-02-10 @ 11:08:04
URL: http://www.dressedtokill.bloggproffs.se
Postat av: Emelie

GRATTIS!! Hoppas det blir många fler underbara år :)

2011-02-10 @ 11:53:25
URL: http://emeliemaria.blogg.se/
Postat av: Trees london

Ja vilken vis man du har ;) så är det ju!



Jag har fixat den fejdade flaggan på big ben men bilderna har jag inte tagit (i headern), dock alla i min blogg :)

2011-02-10 @ 16:43:07
URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0