Vågens svar

Detta är en förbannat bra måndag!!!!! klockan är 11.43 i skrivande stund och har redan fått två saker som gör att jag drar på mina smilband! Kan det bli bättre?! Nix!!!
Det första som gjorde mig så galet jäkla skönt är att en person jag håller mycket kär fick sitt besked om att den knöl som var i bröstet INTE var cancer!!!! TACK OCH LOV!!!!!!!! Hela min kropp exploderade i till ett glädjerus!!!
Den andra var när jag ställde mig på vågen...varför gör man det på en måndag??? Ja, jag vet inte...men jag gjorde det och den sa 84.6kg.... mycket positivt!! =)
Inte för att min vikt e ens viktig när man jämför dessa två glädje ämnen... det e bara banalt egentligen!
Nästa inlägg blir den första i fotoutbildningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0