Vågens svar denna morgon sa

att jag fortfarande är på 83kg!!! jo då... och dessutom så e det 83.2 kg..så jag e på de låga 83kg. Men jag vågar inte vara allt för nöjd, för jag kan gå upp 2,5kg på en vecka oxå.
Som ni nog märkt så har jag inte tränat på 3veckor...och då går jag ändå ner i vikt. Jag blir inte jätte ledsen =)
Men jag måste komma igång med träningen igen efter förkylningen..och jag har varit frisk i 1 vecka nu.
Jag hoppas ni får en bra dag idag!
Jag ska iväg till frissan om någon timme och jag har sovit ganska dåligt, ska jag våga byta färg eller inte..jag har grubblat! mmm...vi får se=) Blir kanske lite uppdateringar undertiden! =)

Kommentarer
Postat av: Morganalba

NICE AND WONDERFUL SITE

2011-03-31 @ 08:59:15
URL: http://morganalba.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0