Malle och Pillan

Malin
Pillan och jag
SYSTRA MIN(A)
Att 2st kvinnor (för ni e nog det, fast jag vill skriva tjejer) har kommit in i mitt liv vid olika tidpunkter men de båda har blivit mina systrar. De är inte mina blods-systrar utan de är mina hjärte-systrar.
MALIN kom in i mitt liv när jag var 5år. Hon var den där tjejen min bror blivit ihop med. JAG TYCKTE INTE OM DET!!! Min bror var MIN och ingen annans! Malin var 14år och jag 5. Hon har varit i mitt liv...ja nästan ALLTID, jag kan inte komma ihåg när Malin inte var där.
Malle e tjejen man ringer när åskan går. Hon finns ALLTID där för mig! Jag kan prata om allt med henne...hon är min syster som förstår mig och stöttar mig i alla lägen.
Malin du vet att du e underbar precis som du är! Du måste bara förstå det själv ibland =D
PERNILLA även kallad Pillan kom in i mitt liv för lite mer än 1.5år sen. Hur våra vägar korsades är lite mer komplicerat. Jag ska se om jag kan reda ut det förståligt....fast det tror jag e omöjligt =) Pillan är både min svägerska och syster på en och samma gång (men lugn...inte blods-mässigt på något sätt!!!! ) Pillans kära sambo J känns som en ny bror, min pappa och J spelar golf ihop och har en otroligt fint förhållande till varandra. Det är inte många män jag sett som har ett sånt förhållande, känns som ett far - son förhållande. Samtidigt som de har ett far-son förhållande så har min mamma och pappa "adopterat" Pillan, så de har blivit J & Pillans så pyttars bonus mormor och morfar. Så jag har även fått en syster. Pillan är en kvinna med ett hjärta av guld som är skön att bara vara i närheten av. Hon har en härlig humor och energi som man aldrig får nog av. Pillan är en skänk från ovan och jag bara längtar tills åren går och vårt syster-skap kommer utvecklas (och invecklas). Pillan kan jag öppna mig för, hon förstår hur jag haft det som liten och så som jag känner nu som stor. Hon hjälper mig att reda ut mina tankar och vägleder med en trygg hand när jag är ute och förvirrar mig.
(tjejer) KVINNOR.... ni är 2 mycket speciella personer i mitt liv!! TACK FÖR ATT NI FINNS FÖR MIG, JAG HOPPAS ATT NI VET ATT JAG ALLTID FINNS HÄR FÖR ER!!!!!
Det finns andra kvinnor, tjejer, män, pojkar underbara människor och barn som betyder otroligt mycket för mig.. ni vet vilka ni är och jag får nog göra en liten serie med er oxå....men det får bli en annan dag!

Kommentarer
Postat av: malin

Mia, min älskade vän och mitt stöd i livet!

Du har funnits i mitt liv lika länge som min älskade Pelle och du har alltid betytt såååå mycket för mig. Trots att du var semestersabotör när vi var i Danmark! :) Jag är så glad för att du finns i mitt liv och att jag har får känna dig. Du betyder allt för mig och jag vet att jag har funnit en vän för livet. No matter what!!! LOVE YOU!!

2011-02-05 @ 01:09:28
Postat av: Pernilla

Gumman...



Dina fina ord gör mig så rörd att jag nästan börjar lipa...

Jag hoppas, och tror, att du vet hur betydelsefull du har blivit i mitt liv. Visst är det kort tid vi känt varandra egentligen, men ändå känns det som om du är en av de jag litar mest på här i livet och som förstår att jag ibland är både ur form och humör. Och jag lämnar alltid ett möte med dig med ett leende. Ibland för att man fått tömma ut sitt inre, och ibland bara för att jag skrattat sjukt mycket :)



Underbara Mia, jag önskar jag kunde vara lite mer som dig ibland, och ja ja jag ska prova på något mönstrat plagg en dag ;)

2011-02-05 @ 18:20:44
Postat av: Mia

Älskade systrar!!!! <3 vilka värmande ord!!!!



Pillan: lite mönster och ett skärp i midjan är aldrig fel ;)



Löv till er båda <3<3

2011-02-05 @ 23:30:58
URL: http://omingetochlitetill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0