Kaffeberoende



God morgon!!
När klockan ringde 05.30 så låg denna lilla grabb och sov så gott. När det var dax för oss att gå till tåget vid 06.10 så tyckte fortfarande inte lill-pojk att det var dax att gå upp. Han sov ju så gott i soffan bland alla  kuddarna. Men efter lite mag-pussande och mys så gick han med på att följa med, fast han ångrade ganska snabbt när han insåg att det var blött på marken och regn så han försökte smita in i trapphuset igen! Men med lite mutning och heja-rop från mig så följde han med.
Nu e han pigg som en mört... man kan inte nog busa och mysa med honom mär han väl har vaknat.
Själv så behöver jag ett bra tag på mig för att verkligen vakna. Jag såg min reflektion i tågfönstret i morse. Jag hade inte gått fram till mig själv om det var något jag undra över, så fruktansvärt butter ser jag ut när jag e trött. Mitt favorit sätt att vakna är att sätta på mig mina hörlurar med Rix morgonzoo som sällskap under tågresan, då är jag i min egen lugna värld. 
Jag har lyckats med bedriften att bli kaffeberoende, jag tänkte i morse att jag skulle ta en kopp te ihop med mamma i stället, men nepp....huvudvärken började smyga sig på så det var bara att brygga lite gott kaffe.  Pappa köpte en ny kaffebryggare för någon månad sen, det har ALDRIG gått så mycket kaffe som det gör nu. Bryggaren gör HELT GALET GOTT kaffe!! 
så här ser den ut


Som ni ser så är det negativa att alla fingeravtryck syns...så det e dax att torka av den igen=) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0