stor som blir enorm...

God morgon!
Idag kör vi en rivstart med en rejäl färgklick av bild! Det e fredag morgon och helgen väntar. Jag har sett fram emot denna helg ett tag nu. I morgon så kommer det bli lite festligheter med 11st tjejer. Jag kan tyvärr inte avslöja så  mycket mer än att vi kommer välkomna hem en som varit och rest 1månad och så har vi 2st som fyller år på måndag som oxå måste firas!
Det e jag som står för planerna denna gång, annars brukar det vara festfixaren Caisa som står för detta! Men ni kommer få en liten rapport på det på söndag...kanske =)
Igår blev det Nova. Vi mötte upp min moster Eva, Pillan, Pyttarna och Freddan. Så vi blev ett stort sällskap (både på det ena och andra sättet) med rullstol och en syskonvagn =) Vi var nog riktigt poppis i butikerna, vi tog bara upp ALL plats de hade! ;)
Jag hittade ett par chinos som jag inhandlade. Men jag e kluven, vi som har kurvor får ännu större ELEFANTÄNDOR i dem. Men jag tycker det e snyggt med chinos, så jag tanker oxå ha på mig det fast jag får en enorm ELEFANTRUMPA i de!
Tänk vårvärme, lite upprullade chinos några snygga låga skor och en slapp avslappnad tröja att ha på överkroppen... jo då, det ska jag ha!!
Sen inhandlade jag lite schampo och balsam för DYRA pengar oxå igår, men jag behöver de. Surt, men vill man vara röd och fin i håret så får man offra lite riksdaler.
Idag så är älsklingen hemma, men han gick upp 06.30 för att tvätta...och för att städa! HAN E MITT HJÄRTA!!! SÅ FRUKTANSVÄRT MÅNGA STJÄRNOR I BOKEN FÅR HAN!!! LÖV LÖV HIM!!!
Annars så har vi (mamma och jag) inte så jätte många planer idag, lite sjukgymnastik och lite så...men inget större.
Vad ska ni hitta på idag och i helgen???

Kommentarer
Postat av: Jenny

Idag blir det genrep av melodifestival, middag och vin med gott sällskap.. och utan barn :D

ha en kul helg!

kram

2011-02-25 @ 10:57:45
URL: http://jennycederlund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0