Sköna söndag

God morgon!
Vilken tur man har en hund som behöver gå ut 07.30 en söndag morgon då vi faktiskt kan ta sov morgon! Det hör inte till vanligheterna att vi kan göra det eftersom vi nästan alltid har handbolls matcher eller så jobbar jag morgon. =/ Men vi tog tillfället i akt att krypa upp i soffan och titta på en av filmerna vi hyrde igår. En av oss somnade förvisso, dock ej jag! =) Men det e otroligt mysigt att ha sina favvis pojkar sussandes i soffan på/brevis en!
Annars så står det handbolls match och jobb på mitt schema idag. Tyvärr så blir det nog ingen match för den hallen matchen går i e inte handikappsanpassad så mamma kan inte komma in där =S
Men jag ska vilket fall hänga med mamma och pappa...ska se om vi kan spöa pappa i kort idag! =) Pappa vann inte en ända gång förra året (enligt honom så stämmer inte detta) så vi (mamma o jag) lät honom vinna i fredags första omgången...sen så "råkade" jag spela lite tufft så jag vann! ;)
Nepp... lite rostade nötter hade suttit fint! Ska genast gå ut i köket och sätta lite eld på "plattan"
Jag hoppas ni får en bra söndag!

Kommentarer
Postat av: Caisa

Vilken fin bakgrund det blivit i kommentarfältet :) Vad var det för fim? På tal om att vinna och förlora... Jag vann över en gång til i Blokus igår! fast det beror ju på vem man frågar ;)

2011-02-13 @ 13:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0