Några tänker på mig

Titta vad som låg på hallgolvet idag! =) Ren kärlek!!! När jag insåg att det inte var räkningar som låg där så kände jag hur jag nästan började gråta....
Tack Pluran för de fina gubbarna och hjärtat!
Tack Emelie för de fina orden!!!
Tack svärföräldrarna för en presentkort på SF
men vad dålig jag känner mig, jag har inte skickat NÅGOT...inte ens köpt något till min kära sambo.
Jag borde skämmas! Men jag hoppas att jag visar er att jag tycker om er alla andra dagar förutom denna!!
ETT JÄTTE TACK FÖR ATT NI VISAR ATT NI TYCKER OM MIG!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ååh vad gulligt!! Haha och vad kul att du har en bakgrund i kommentarrutan, hittade den inte först hahah :D

2011-02-14 @ 20:15:12
URL: http://emeliemaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0