Gårdagen....

God söndagskväll!!

Jag kan lika bra börja med att bekänna att jag e sliten som tusan idag. Träningsvärk i rumpan som sig bör efter bowling. Något fenomen ni oxå får?? =)

Kvällen igår blev riktigt kul! Temat jag hade var "granma"/tant... deras utmaningar handlade om sådanna saker som oftast ens mormor/farmor brukar göra/säga som: kolla så alla är belåtna, så alla har något i glaset/talriken, hör lite dåligt, ser lite dåligt, börja meningar med: när jag var liten, bli frusen på ålderns höst, säga flicka/pojke lilla till människor mm

Efter bowlingen så gick vi 11 tjejer/kvinnor hem till mig och på vägen handlade vi med oss mat. Men vi var ju tvungen att ha en efterrätt, det var tjejerna tvungna att hjälpa till med. Så vi delade upp oss i M-falangen och C-falangen (dvs Mina vänner och Caisas vänner) och så tävlade de om vem som gjorde den bästa äpplekakan... kan säga att C-falangen hade VÄLDIGT mycket kanel på ett och samma ställe.... =) Det blev hetsligt och roligt... bilder kommer sen!

Sen satt vi hemma och snackad så vi kom inte ut förrän kl 01.00... några av de yngre tjejerna som var lite trötta och slitna droppade av då men vi var några "hurtiga" tjejer som gick ner till Fagans som är en irlänsk pub. De stängde vid 02 så vi dansade lite och sen så skulle även de som bor utanför malmö (läs alla andra) bege sig hemåt.

Det blev en riktigt roligkväll med många skratt och jag fick presenter! Lyckan e stor!!=)

Tack tjejer för en otroligt rolig kväll!!

Kommentarer
Postat av: Malin

TACK Mia för en härlig kväll igår.

Lite trött jag med men det är det värt!!

Kram

2011-02-27 @ 19:34:39
Postat av: emma

inte mina hästar, var gårdsvakt i två veckor :-) 9 hästar, 14 får, 3 katter och en hund! mycket jobb men inte fel alls så om jag var sugen på får innan så blev det inte bättre efter att ha myst med dem varje dag ;-)

2011-02-27 @ 23:10:59
URL: http://naeturfrost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0