Fotoutmaning dag 4

Temat idag är: Min Hobby
Min hobby som tar mycket av min tid är handbollen. Jag är en fd handbollspelare som blivit ledare. Som ung så var jag nog ganska duktig, jag insåg det inte själv då men jag har förstått det på äldre dagar. Då tänkte jag bara: "Jag har sådan tur som lyckas komma med här....." Det gällde i alla lägen, min debut i div 2 som 14åring i damlaget, skånelaget och sen tog plats i LUGIS damlag som junior osv Det var nog inte enbart tur...
Visst, det e jobbigt vissa dagar men man får tillbaka så mycket! På de senaste 3åren så har jag och älsklingen tagit 1 semester helg ihop, alla andra semesterdagar har jag lagt på handbollen.
Nu är jag ledare för 12åringar... det e helt underbart. Min största framgång som ledare är att vi blev 2a i SM förra året med flickor födda 1993. Så bra har aldrig ett tjejlag från LUGI kommit innan vilket är otroligt roligt att få uppleva!
I morgon så är det temat: En gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0