Får man känna sig besviken

När man har en blogg som man skriver för sig själv först och främst (men tycker det e jätte kul att få dela det med andra) får man då känna en besvikelsen över att man inte får någon respons/kontakt från de som är där inne och läser??
igår frågade jag vem ni är som tittar in här, vem har svarat.....inte en enda person.... hur ska man reagera på det?? Jag vet ju att det har varit inne folk och läst och tittat...eller så är jag bara inte värd att lägga 20sekunder på, för det är väl cirka den tiden det tar att lämna en tanke eller något efter sig i kommentar fältet?!
Jag förstår ju att det inte alltid finns något att skriva, men någon gång ibland måste det väl finnas något?????? Och spec när jag frågar vem ni är....
Eller e jag bara i uppmärksamhetsbehov...
Japps...men så e det nog!

Kommentarer
Postat av: JT

Tänkte precis komentera på det du skrev igår, men då hade du kanske blivit besviken eftersom komentaren inte va snabb nog. :)

/JT

2011-02-02 @ 23:59:09
Postat av: Mia

JT: inte precis:)

2011-02-03 @ 06:23:15
URL: http://omingetochlitetill.blogg.se/
Postat av: J

uh, förlåt. jag läser för att du är intressant!

2011-02-04 @ 19:52:06
URL: http://www.dressedtokill.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0