Bildutmaning dag 1

Dag 1 i bildutmaningen självporträtt
Jag valde att ta bilden vid P-huset Anna i Malmö för där finns alltid ny graffiti på väggarna som är legala.
Denna bilden speglar nog mig väldigt väl. Jag som person tycker om att byta klädstilar. Jag älskar vara uppklädd och propert klädd, men jag tycker lika mycket om att gå i slitna jeans och skinnjacka eller löparbyxor med en skönt sliten tröja. Jag kan känna mig som en kameleont ibland, jag kan nog smälta in i de flesta sammanhang och trivas otroligt bra i det.
I morgon kommer det en bild på favoritpryl

Kommentarer
Postat av: Pernilla

kanonbild!!!!

fin kappa:)

2011-02-07 @ 18:55:15
Postat av: J

Det ser så vårigt ut i Malmö, här är det fortfarande snö å tråkigt!

2011-02-09 @ 11:19:36
URL: http://www.dressedtokill.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0