4 av 5

Igår så fungerade inte mammas och pappas internet speciellt bra. Där av kunde jag inte lägga upp några bilder.
Denna Bild gjorde jag igår till min älskade sambo och djurens älskade husse! Mysan och Thorsson som katterna heter och Eddie som hunden heter e helt tokiga i honom.
Som ni kanske la märke till igår så la jag inte upp någon fotoutmaningsbild igår. Detta beror dock inte på internatet utan pga att jag inte kunde hitta eller komma på något som var just TOKIGT som var gårdagens tema....Så jag får återkomma med just den bilden. Dagens bild tema är: Min vardag... och den bör jag kunna ta ett foto på=)

Kommentarer
Postat av: pillan

Kunde du inte rs ett foto på dig själv??? ;-)

2011-02-18 @ 09:54:47
Postat av: Pernilla

Hmmm...

Du kunde ju tagit ett foto på dig själv??

;)



Ps. du ärjätteduktig, men det kortet skulle jag nog inte köpa, hade varit jättekonstigt om jag gav det till Freddan! :)

2011-02-18 @ 10:17:25
URL: http://www.pytternasmamma.wordpress.com
Postat av: caisa

harkel, harkel



Återigen hade du ju kunnat använda en bild på mig - Miss Tokig, det är jag ;)

2011-02-18 @ 11:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0