Ibland önskar man att man inte hade gått upp



Man e inte stor om man kan gå under magen på sin äldre bror. =) (inte det skarpaste kortet)

Igår hade jag ingen bra morgon. Vi har elementgubbarna hemma (som jag skrev om). Så när jag skulle åka iväg och hämta växter mm så tänkte jag bara på att låsa överlåset så gubbarna skulle komma in. Så jag låste och gick ner till bilen, körde fram bilen till dörren som leder till mitt föråd så jag kunde ränsa ut lite så växterna skulle få plats. När jag ska öppna dörren så inser jag att jag har låst in min vanliga nyckel i lägenheten. För att komma in i trapphuset så måste jag ha min vanliga nyckel. Men det e lungt tänkte jag, jag kan ringa vaktmästaren. Börjar leta efter mobilen....em...fan, den e oxå i lägenheten. Så det var bara snällt att ställa sig utanför porten och vänta på första bästa person som skulle öppna porten. *suck*
Så jäkla typiskt mig att ta av vanliga nyckeln när jag skulle gå på morgonkissrunda med Eddie och sen glömma bort att jag har gjort det.

Jag fick vänta i ca 10min sen smita in när en kille jag inte känner gick ut. Jag kände mig som värsta tjuven som smet in. Men jag fick tag på både mobil och den vanliga nyckel till slut. Men det e otroligt irriternade att börja en morgon så här.

Sen när jag kom hem på eftermiddagen så låg det en lapp på golvet, från vaktis. Det visade sig att de inte hade varit där inne och jobbat. Så allt detta med krångel med nyckel i onödan.=/

Jaja...sånt e livet när man e en PMS-kossa

Kommentarer
Postat av: Emmas Form - träning, kost & vikt

varför händer alltid sånt där när man har PMS??? :O

2010-09-09 @ 16:04:47
URL: http://emmasform.blogspot.com
Postat av: Matilda

nä, triiiist! haha! skönt att du bara behövde vänta i 10 minuter och inte en timme.. (alltid nått).



vad gullig du är, idol, åh det värmer vill jag lova! tack söta du!

klart du ska ha beröm för ditt tecknande, alla som förtjänar beröm ska ha beröm! du är duktig!

2010-09-09 @ 22:15:25
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0