välkommen igen kära träningsvärk

När man är utan data så får jag så galet mycket tid över! Kan det verkligen vara så att datan stjäl så mycket av min tid?
Kanske dax att sätta tidsbegränsning på hur länge man får sitta vid dagan precis som det var när internet kom. Då fick jag max sitta 1 timme om dagen för internet kostnaden var 7kr/timme har jag för mig. Det var tider de!=)

Dessa dagar då jag inte haft data så har jag tränat. I måndags tränade jag ju BodyCombat, tidags Crossmaskinen i 30min, onsdags 30min crossmaskinen + mitt ena styrkepass i gymmet. Så totalt 70min tog det. Helt jävla underbart!!!!
Kroppen hälsar träningsvärken välkommen tillbaka från i måndags. =) Det är en hat underbar känsla. Crossmaskinen är magnefik på att göra så man svettas så man ser ut som en dränkt hund. Men jag vill och måste komma igång med löpningen. 
Jag fick ju meddelande av min vän om Gbg-varvet...men det kommer inte bli förrän 2012. Det känns rimligt för min del oxå...jag är ju fortfarande på mentala träningen 1mil...och göteborgsvarvet är 2.1mil.

Ang datan så ska en kille få titta på den i helgen. Jag hoppas innerligt att han kan få liv i den igen med alla mina foto kvar i den. Håll tummarna!! annars är dessa bilder ett minne blott

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0