The studio



Igår var jag och älsklingen och tog foto. Vi kom hem med bara 4st. Tyckte att de hade fått befängda regler på The studio. Vi tog enskilda foto oxå. Men om vi skulle köpa ett paket på 10st få fick jag köpa mina foto där jag var med dvs. parfoto och med mig. Men jag fick inte köpa de på Freddan. Så då skulle inte hans foto ingå i paketet om 10st. Ett paket på 10st går på 1600kr så om älsklingen skulle vilja ha 4st så skulle vi få betala 1100kr till. Så nepp...då hoppade jag över mina foto så vi valde 2st parfoto och 2 på älslingen för 1100 i stället. Så de missade chansen att tjäna 500kr till på oss genom dessa idiotiska nya regler.

Kommentarer
Postat av: Nettie

Vad fina ni är! Men vilka puckade regler.... =(

2010-09-29 @ 21:24:30
URL: http://jeanetti3.wordpress.com
Postat av: EmelieMaria - träning&annat

WOOOOW!!!! Jag är helt mållös, vad VACKRA ni är!! Vilket underbart foto :D

2010-10-02 @ 16:50:02
URL: http://emeliemaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0