Blåa plus

Hm...problemet med att ha en blogg som vänner läser är att man inte kan lägga ut allt man gör förrän de fått det. Jag har 2st tillställningar i morgon...eller nja...en tillställning och en flyttning. Pillan, Jocke och bebbarna ska flytta i morgon och det e klart man ska hjälpa till med det. Jag har saknat de alla 4, känns som en evighetsen man såg dom.

Just nu sitter och och knåpar lite med kort och scannar osv. Jag ritade ett kort som blev som ett papper, så jag tänkte att jag scannar in den så kan man ju faktist använda det en annan gång om man vill. Men tyvärr så kan jag inte visa det förrän på söndag för er.

Ikväll så ska jag och älsklingen ha en myskväll. Det känns som det var EVIGHETER sen vi hade det. Han jobbar, jag jobbar, handboll, träning, vovve, katter, (vill skriva lägenhet, men den e fruktansvärt isidosatt så det kan jag inte göra) så vi har varit helt slut så vi har inte haft kraft o energi att ta hand om det viktigaste..OSS. Men ikväll ska vi det!! Längtar så oerhört mycket till ikväll!

Inatt så drömde jag helt märkliga saker. Caisa och jag var ute på landsbygden, där hon hade sina hästar. Runt denna gård så kryllade det av andra hästgårdar. Vi skulle rida, jag fick låna en annan häst...sen vet jag inte om vi red el inte, för helt plötsligt så var vi uppe vid ett torn/kyrka/mölla där det låg en vårdcentral (typ) jag kommer inte ihåg vad vi skulle göra där, men plötsligt så frågade en av systrarna som jobba där om hon kunde hjälpa mig. Och jag svarade som jag brukar göra när någon expedig frågar mig i en affär "-Nä tack, jag tittar bara lite." men efter 5 sekunder så säger jag " - eller jo det kan du få göra, jag vill ta ett gravtest!" Här kommer jag ihåg att jag tänkte...eeee...va???! Varför det?! Men i alla fall så gick jag och kissade på stickan (ja, fortfarade dröm ) och de dära blåa plus tecknet kom med en gång....Va fasen!?! Hur kan detta komma sig?? Det var lite speciellt gravtest för man såg även hur långt man hade kommit i graviditeten. Det stod 374dagar....då tänkte jag e...det e mer än 1år och borde inte bebben ha kommit då??? och framförallt borde jag inte se JÄVLIGT gravid ut...så stickan ändrade sig så det stod 4veckor i stället. (Haaahaa) Efter det kommer jag inte ihåg mer....

När jag vaknade i morrse så berättade jag vad jag hade drömt för älsklingen, men sa att vi kan nog vänta ett BRA tag till tills vi skaffar småttingar...då säger han- Ett tag för dig är ca 7år och då innebär det att ett bra tag e en evighet, och så länge ska vi inte vänta!
Min lilla älskling....ojoj...han verkar vara närmare barn i tanken än vad jag e!

Kommentarer
Postat av: EmelieMaria - träning&annat

Oj haha jag trodde att du var gravid först när jag såg rubriken, det är läskigt när man drömmer såna "verkliga" drömmar! TACK för alla dina fina ord, jag blir så glad och nästan tårögd! <3 :)

2010-09-04 @ 09:29:58
URL: http://emeliemaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0