Grattis älskade mamma!!!  Bilden ni ser...

img_0290 (MMS)

Grattis älskade mamma!!!  Bilden ni ser här ovan är min status på Facebook som ni nog förstår.  Ni som har följt min blogg något år vet ju hur mammas jobb situation har varit. Men ni kan hyenor o r-v slickare springa in i en tegelvägg o förinta sig själva. Mamma har tagit beslutet att satsa på sig själv o sitt företag i stället!! Varför få en massa dålig energi av negativa, rädda små lurtar som hon hon haft på sin skola till kolleger som förpestar dagen mer än den ger något positivt!?  Mamma e på rätt väg! Hon vågar ge sig ut i dimman, men hon kommer hitta den rätta vägen! Vi i familjen och alla hennes vänner går bakom och stöttar upp om det behövs!  Kärlek till dig min mamma som gett mig mitt liv och min trygghet!


Kommentarer
Postat av: EmelieMaria - träning&annat

Åh jag blev helt tårögd av att läsa detta! Hoppas det går sjukt bra med företaget! :):)

2010-10-20 @ 19:48:43
URL: http://emeliemaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0