Jag e nog inte som alla andra. Jag låg i b...

img_6682 (MMS)

Jag e nog inte som alla andra. Jag låg i badet för andra gången under denna dag...då kom ett beslut upp i huvudet (ej aktivt tänkande)... DU VILL UT OCH JOGGA!!  Så det var bara att gå upp och tork sig o klä på sig löparklädera och bege sig ut. Mitt mål var att jogga 30min... Vilket jag gjorde!!!!  Om jag räknar hur långt det blev så blev det nästan 5km kanske 4.8km. Men jag ska mäta upp det... Vilket fall så e jag sjukt nöjd att jag kom ut! Och det e till och med skönt!!!!  Bilden jag visar e taget idag när jag och Eddie var ute på en härlig 2timmars runda i pildammasparken. Eddie var helt lyrisk av alla underbara löv man kunde busa i!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0