Vem e detta???

Ur verklighetens verklighet: ett glatt leende men ett sorjset inre. Ett fotontas på mig, de säger att det e vackert men det ser för jävligt ut! Jag ser ut som ett monster men de andra säger : va snygg du e! Så jävla FEL!!! Fy fan, jag kan kräka på mig själv! Bilden som visas i kamerans stora ruta set inte ut som bilden på toalett spegelns reflektion... Det speglar inte mig... Det e någon annan! INTE mig!!!!!!! Fy fan!!!! Vem har bytt ut mig????? Det gör mig arg, besviken och förbannad... Örk säger jag!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Förstår hur det känns! Hatar att se bilder på mig själv där man tycker att man ser förjävlig ut och så säger alla andra att man är fin.. Då vet man ju att det är det bästa man kan få fram :P



Midnattsloppet är en mil! Rätt långt men jag hoppas att jag tar mig runt ^^

2010-05-24 @ 19:15:26
URL: http://emeliemaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0