sy sy sy

Jag har tagit ledigt i dagarna 2 för att ta och pyssla och bara göra det jag vill göra. Det som jag sitter och pysslar med nu e till min kära svärmor som fyller år och ska flytta. Jag har inte gett henne något av mina andra "hantverk" så jag tänkte att hon skulle få detta av mig.... kan ni se vad det ska bli??? det ska bli 2ggr så stort + lite fyllning och sånt..



Sen står det även Biltema på mitt schema idag... jag måste fixa bilen lite till fredag då jag ska åka o besiktia den. Någon positionslampa och spolarvätska ska inhandlas....ja jag kan ju lika bra handla vindrutetorkare när jag ska lägga lite pengar på bilen. Så fruktansvärda tråkiga pengar att lägga, men det måste väl göras.

Jag va och grattade min älskade brorsdotter i söndags där fanns det 2 hundar på besök oxå


Denna lilla hund e ca 15cm hög och full med speed. Den tar ens hjärta med en gång!



Sen har vi Akilles...en helt underbar Amstaff...

Jag vill oxå ha en egen hund!!!! Jag vill!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0