mat!!! magen vill bli mätt

Kroppen säger att jag e hungrig...eller sugen? Eller vad säger den??!!?! Vi åt bara för 2 timmar sen... men det kan ju bero på att jag har varit väldigt aktiv de första dagarna denna vecka (oxå).

Igår så snörade jag på mig joggingskorna oxå. Blev ca4800m på 30min. Var otroligt skönt faktist. Det var evigheters evighet jag joggade så långt. Det känns lite i mitt ena ben idag, konstigt att bara 1ben gör ont! =)

I skrivande stund så har jag min mamma 400m ifrån mig. Dvs på MAS (sjukhuset i Malmö) Pappa ringde för en stund sen och sa att hon ligger på uppvaket. Det e ingen stor op hon har genomgått utan mer en nödvändligt ingrepp. Men en op e en op...speciellt när man blir nersövd.
Nu väntar jag på att pappa ska ringa och säga att mamma e uppe på avdelningen igen. Så jag kan gå upp till henne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0