Livet känns just nu lätt!

Jag ska lägga ut en bild på min nya fina jacka...kommer om någon dag då jag har haft på min vanliga kläder och inte bara jobbkläder som jag just nu lunkar runt i.
Det känns som förra gråa veckan e som förbytt. Jag har fått tillbaka energi och drivkraften igen. Jag behövde nog ha de dagarna ledigt för att finna mig själv igen.

Idag har jag haft jobbmöte och kört och letat saker till en trädgård. Bilprovning hade jag oxå på schemat för dagen. Fick en anmärkning på framljusen för att de lös för högt... men annars gick den rakt igenom. =) Woho.. men den ska in på servic..dvs HEJ DÅ alla pengar!! =(

I lördags så var min älskade Trissan (brorsdotter) hos oss. Hon fyllde 15år så vi firade lite extra och tog med henne ner till vårt favvis hak och åt frukost.



Nu ska jag gå och lägga mig och läsa en av mina nya böcker som jag fick av Tomten! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0