Enorm lycka!!

Igår vad det en milstolpe i mitt liv. Vi var ute o gjorde stan igår och var inne på MQ, där hängde jätte fina jackor men ingen i min storlek. Den största som hängde där var stl40. Men jag fick en känsla i kroppen att jag skulleprova den, jag kände mig stark och det skulle inte göra mig ledsen om jag inte kom i den för det va ju en "smaljacka". Jag stack i ena armen.... Den klämde inte... Tog runt jackan runt ryggen och stack i andra armen....där passaden oxå... Sen kom sista avgörande biten, dragkedjan.... Och den va inga problem att dra upp!!! :) jag passar i stl 40!!!!! :)jag som föddes och sen blev stl44 och varit uppe i 46 och vänt. Tårar kom, menbara glädje tårar. För vissa personer så e detta kanske så mycket men för mig e det något stort. Jag har fortfarande mycket kvar, men detta e en ett fint och enormt skönt kvitto!!:)

Kommentarer
Postat av: Emmas Form - träning, kost & vikt

NICE!!! :D måste ju lägga ut nån bild tycker jag ;D

2010-05-09 @ 21:00:08
URL: http://emmasform.blogspot.com
Postat av: Jenny

Grattis!! Så roligt!! Är så imponerad över ditt jobb!



Det är nästan så jag själv får tårar i ögonen när jag läser :D



Vi måste ses snart! Jag blir ju bara större.. men bäbisen frodas ju :D



kram kram

2010-05-10 @ 10:40:42
URL: http://jennycederlund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0