En livslång dröm

En livsdröm som antagligen aldrig kommer bli mitt liv.
Jag drömer om en liten gård. Där jag går upp på morgonen och hämtar ägg från mina höns, går ut i köksträdgården och tar in egen odlade grönsaker som jag ska ha till middagen. Jag har inga måsten bara en vilja. Jag går i mina chic-bohemiska kläder som jag njuter av att bära. Mitt hem är romantiskt-harmoniskt och värmande för alla som är innan för mina dörrar.
Fåren som går i hagen ger mig ull som jag har till mina hantverk. Korna och hästarna går i skogshagar året runt, men har stallet och vindskydd som de har tillgång till varje natt och de kallaste dagarna.
Mina hästar är inga vanliga hästar utan det e hästar som man rider westernridning på. Min trädgård är en underbarat frodigmiljö som ger lugn och sinnesro.
Humor, glädje och trygghet e vad hela mitt liv ska handla om. Varför känns det bara som en dröm??

Kommentarer
Postat av: Matilda

drömmar är till för att förverkliga! det där är ju ingen omöjlighet, vill man så går det! kom ihåg det!

jag tror absolut du kan få allt det där! ingen tvekan!



och du, ingen ostmacka på 11 månader? är det verkligen värt det?! nej. kom tillbaka till mackvärlden! ;-) man lever bara en gång! hehe!

2010-05-11 @ 11:44:44
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0