Solälskare

Paketet blev postat igår. Jag hoppas det kommer fram till idag. Det gick inte igenom postlådansöppning så jag fick gå och lämna in den på "ica-posten". Ni får se vad det blev när jag har fått klarteckan på att det har kommit fram. .
Idag så blev det morgonpromenad med jogg. 20min jogg och 30min promenix. Det var riktigt skönt ute idag. Jag hade kunnat jogga längre. Varför e det nästan alltid så att efter man har stannat så känner man att man hade kunnat jogga vidare? Idag så hade jag satt upp ett mål till ett specellt ställe på min runda.  

Idag vet jag inte riktigt vad denna dagen bjuder på......men jag vet en som njuter av denna dagen än så länge!
  



Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag vill också vara katt!



Sv: Klart du vågar testa kickboxning! Det är jättekul :)

Jag är inte så lång och tyvärr är det inte 64kg så värst lite på mig :) Alla är vi olika!

2010-03-03 @ 13:23:53
URL: http://silverscreen.blogg.se/
Postat av: Emmas Form - träning, kost & vikt

Myskissar!! :)



Jag är också sådär ibland att man hade kunnat jogga längre... men jag har lärt mig av Blossom att man ska sluta när man har liiite kvar att ge :)

2010-03-03 @ 16:45:52
URL: http://emmasform.blogg.se/
Postat av: Maja

Jag blir så himla sugen på att köpa en bra kamera när jag ser såna här kort. Det funkar liksom inte att fånga mina katter på grusiga mobilfoton.



Duktigt med jogging och promenad. Jag har inte kommit mig för att börja promenera än. Kan ha något att göra med icke-existerande allvädersskor. Eller så är det bara en dålig ursäkt tills vidare. Men så fort det blir över +5°C, då jäklar. :-)

2010-03-03 @ 21:59:53
URL: http://smalmedlchf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0