Nu har det börjat!!

FY bubblan vad kallt det var ute utan vantar idag på kundmötet. Mina händer blev så där sexigt lila =S
Men mötet gick toppen...hade inte räknat med något annat för detta e en av mina återkommande kunder. Kundmöten e nog det roligaste med att ha eget företag... jag får träffa alla typer av människor.
Så här såg jag ut idag



I eftermiddags så var jag tvungen att gå och handla en ny penna och suddi...och då råkade detta följa med mig hem





mmmm....jag har nog på börjat mitt "uggle-knarkande"!!!! FARLIGT!! Innan har jag bara tittat på ugglor och förälskat mig...nu har har jag brutit det och KÖPT med mig hem 3st saker!!!!!! ajajajaajjjjjj....vart ska detta sluta???

 


 uppdat:
jag var precis inne på Hemnet... där hittarde jag en av de hus där jag har varit i trädgården och fixat lite... utgångspris 10 700 000 något....tråkigt pris =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0