livet e bra!

Idag har det varit en bra träningsdag. En morgon promenix...som blev jogg 4.3km av 5,3km. Det e sjukt att jag ens skriver detta MEN...det e till och med skönt att göra det. Jag har alltid hatat att springa, jogga eller allt som har med snabbare takt än gå. Men jag gillar det verkligen. Jag hoppas bara att det håller i sig. Det e så lätt att glömma vad man tycker om.
I eftermiddags/kväll så blev det gymmet. Jag körde igenom båda mina pass....helt galet, men jag hade sån galen energi. Nästa gång jag styrketränar måste jag höja kiloantalet. Det kändes inte spec tungt.

I morgon ska jag baka muffins till att ta med till mammas skola. Tänkte bjuda dom på 3 olika sorter! För att de ska kunna smaka på alla smaker så har jag köpt pytte små formar. Ska ta foto i morgon så ni får se. =)

Annars så händer det inte så mycket mer än handboll, träning, mat och lite annat smått och gott!

Jo en sak måste jag bara säga...när jag var på gymmet idag så måste de ha bytt ut speglarna till "snyggspeglar" skit va snygg jag va!!!! Det e inte ofta jag tycker det....tror även de andra grabbarna på gymmet tyckte det...för det var MÅNGA blickar idag....;) Så tillsist gömde jag mig i en liten hörna för att inte känna mig utstirrad! (men lite smickrande ändå)

Kommentarer
Postat av: Fröken Frodig

Gott att träningen känns så bra! Klart killarna kollar - du är ju snygg :)

2010-03-09 @ 14:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0