Lite pirr i magen

Jag börjar bli lite nervös. Om någon timme så ska jag bege mig in till Lund och möta upp damlandslaget i handboll. Jag har fått den stora äran att vara värd för dom under deras tid i Lund. Damerna ska EM-kvala på torsdag och har i samband med detta även en längre träff med laget.
Jag tror det kommer bli ganska lungt, men det jag e närvös över hur jag ska ta kontakt med de. Låter kanske lite tramsigt, men när man inte känner personerna och de e lite av ens "idoler" och lilla jag kommer och erbjuder dom min hjälp om det är något de behöver hjälp med. (svammel svammel)
Vilket fall så ska det bli kul och se hur det fungerar in ifrån. Man ser alltid en yta och tror att vissa saker fungerar på ett visst sätt... fast det kanske inte alls e så.

Nu e det dax att försöka trassla ut håret!
Jag hoppas ni får en trevlig dag! 


Kommentarer
Postat av: Emelie

Mary lilla sötfisen, på måndag blir det en mysig påskmiddag hos svärföräldrarna. Det ska bli mysigt <3

2010-03-30 @ 18:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0