lite besök

Hej hej!

Idag har jag haft besök av svärmor. Hon hade lite dåligtsamvete över ett kort jag gjorde till henne men som hon inte hade betalat för så hon bjöd mig på lunch. (jag har inte ens haft en tanke på att hon skulle betala för kortet) Kaffet tog vi hemma hos oss. Hon ville se hur nya ommöbleringen blev. Förutom lunchen så fick vi lite tulpaner av henne. Så himla gulligt!


Efter svärmor hade åkt så tog jag tag i beklädnaden av muffisarna som jag bakade igår.


Gud vad jag fick kämpa med att inte sätta tänderna i detta idag! Bara få smaka lite.....=) Men icke!! Det får andra göra.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Nej jag vet! Det känns så tjatigt och inte alls särskilt kul :P Men nu blir det nog lite mer av annat för nu har jag en fungerande dator igen ;P

2010-03-11 @ 13:20:49
URL: http://emeliemaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0