Hemma igen........

Vilken helg!!!!

Jag tror nog jag har bott i paradiset, Säröhus!!! Att bo där med 20stycken 17åringar som är helt underbara gör inte saken värre.
I helgen så hade vi sista steget i SM...vi var 8 lag kvar som kämpade om att bli svenska mästare. Tyvärr så kom vi bara upp till en bra nivå i 2 matcher....men vi slutade ändå som SILVER MEDALJÖRER!!!! Otroligt stolt över alla tjejer...både på plan och utanför. De är otroligt fina personligheter!

Jag var helt slutkörd igår....kände mig helt blank...inga känslor o svårt att känna att jag var nöjd. Men nu efter en natts sömn så känns det helt okej! Det e konstigt när de som kommer 3a och 4a e så grymt nöjda och över lyckliga och vi har spelat till oss ett silver och jag känner mig.......BLANK!  

Nu så är det bara att gå tillbaka till vardagen....en joggingrunda står på tur!


Kommentarer
Postat av: Matilda

silverplats! bra jobbat!

men förstår preciiis hur du menar. ibland känner man det som att en tredjeplats nästan är bättre, för då har man ju vunnit matchen om bronset. blir man silvermedaljör har man ju förlorat matchen om guldet! :-)

men, när man får lite perspektiv (tid) så inser man att silver är toppenbra det också! :-)

så, BRA JOBBAT!!



tack så mycket, köpte dem för några år sedan och sen har de liksom fått stå mest... tills i lördags då jag fick låna mammas specialkräm för skor, och de blev helt annorlunda i färgen, så nu är de mina favoriter helt plötsligt! haha! tänk vad lite minkolja kan göra.. haha!

2010-03-22 @ 11:14:26
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0