GRATTIS CARRO!!!!!


Så här blev de senaste handledsvärmarna ut. Carro som fyller år i dag jobbar även på Kiviksmusteri så jag tycker att äppleträd skulle passa henne!
Förutom de här handledsvärmarna så blev det Bodybutter från Body shop. Jag älskar själv cocosen så här års. Känns som man får en underbar skön hy och ett extra skydd mot kylan!=) Om ni inte har varit på Kiviksmusteri så rekomenderar jag det verkligen när äppleträden e i blom. Om man inte bor i skåne så finns det MÅNGA andra ställen runt Kivik som e värt ett besök. Så ta en helg och njut i hop med din vän eller din kärlek! 

Ni som inte vet vem Carro e så e det en tjej jag träffade på min trädgårdsutbildning. Vi gick även och läste till Arborist ihop. Vi fan ett oerhört stöd i varandra när vi stod inför det enorma steget att separera från våra dåvarande sambos. Utan stödet jag fick av Carro så hade det varit ÄNNU tyngren vad det var. Carro e precis som alla mina andra nära vänner, mycket speciell. Hon e inte som alla andra, precis som jag vill att människor ska vara. För hon e bara sig själv!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0