Energitankning är gjord!

De senaste dagarna så har jag varit på energi påfyllning. I tisdags efter handbollsträningen så åkte jag hem till svägerskan och blev bjuden på en kanon god tonfisksallad och mummsigt kaffe. Att bara sitta och prata o slö titta på tv kan vara helt underbart. Tack Emelie!!!!

Igår så var jag hemma hos Caisa och Wida....det känns som det var evighetsen jag var där hemma. När jag kommer innanför dörren till deras varma hem så blir jag alltid AKUT te sugen. Caisa är ju en tedrickare av världsklass...hon dricker lugnt 3 liter te om dagen.
Oftast när vi ses så pysslar vi...eller scrappar...det gjorde vi även igår.
Så här ser det ut när kreativiteten är som högst! =)





Jag scrappade i min Me, myself and I boken.....månad Februari..och den gick i kärlekens tecken. =)



Så klart så myste vi med lite bär och grädde! =) Mummsigt


Nu ikväll så e det dax att packa väskan igen. I morgon så beger vi oss iväg till ungdoms SM för sista gången detta gäng. I morgon börjar sista steget, dvs vi e 8lag kvar i hela vårt avlånga land. Det ska bli oerhört spännande och nervpirrande. Hur det än går i helgen så e våra tjejer OERHÖRT duktiga...jag e så stolt över att fått påverkat deras handbolls utveckling. Jag hoppas ni håller tummarna för "mina" tjejer!! De e värda en bra placering!!!!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Wow jag älskar verkligen dina pysselgrejer! Blir så sugen på att göra en massa såna där roliga saker själv! :) Och tack så mycket för dina fina kommentarer, de värmer verkligen! KRAM!

2010-03-19 @ 07:20:11
URL: http://emeliemaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0