Energilös

I går när jag var på spinningen så höll jag på att trilla av cyklen. Inför för att jag tappade balansen...utan för att jag skrattade galet mycket inombords. En tjej/kvinna som satt snett framför mig körde på som fassen...och helt plötsligt så tjoade hon(ganska mycket) och det lät nästan som hon fått värsta orgasmen...helt seriöst så känns det som att hon fått de!! Detta hände några gånger under passet.
Tänk att få de...då hade nog fler blivit tränings galningar.

Jag kom ut och gick min promenad idag. Det tog verkligen emot idag. Kroppen känns pigg men huvudet och orken är på sparlåga.
Vart hittar man energi?? I bland önskar jag att det skulle vara så enkelt som på data spel...man åt en svamp och så huxflux skulle man bli stor och stark.

Ne, nu ska jag ta ett bad och göra mig klar. Sen ska jag sätta mig ner och rita en trädgård!

Kommentarer
Postat av: Nettie

haha Äta en svamp - jag varför inte ;) Det hade varit underbart om det vore så lätt!



Själv känner jag att energin och lusten att äta bra och träna kommer tillbaka ju mer solen skiner. I love it!

Du - lycka till!

2010-03-17 @ 21:00:25
URL: http://www.nettie.me
Postat av: Jessica

Hahaha så underbart :P



Peppkram

2010-03-18 @ 12:34:53
URL: http://smalajessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0