En grå dimma över mig

Kan man ha ögonlock som väger 100kg?? Eller e det ögonlocksmusklerna som e försvagade?? De vill i alla fall inte vara öppna. Jag sitter och väntar på min mamma som är inne och samtalar med en kvinna. Mamma lättar sitt hjärta och får beklaga sig för någon som inte tycker och tänker så mycket. Tänk att det finns ett jobb där man får sitta och lyssna på människors livsöden. Det måste vara som att få en bok uppspelad för sig live. De kan vara tungt men kan nog vara jätte spännande också. Idag e det nog inte så mycket spännande som kommer hända. Jag ska antagligen klippa mamma. Men annars kommer det nog vara lungt. Mina ögonlock e nog tacksamma över det:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0