Byxor kan vara lycka

Med ett leende sitter jag på läpparna. Jag har precis kommit från en shoping tur från Svedala outlet. Vet ni vad??? jag har krymt en storlek till i jeansen!!!! Lyckan e stor kan jag säga!!!! Det bästa e att de sitter inte som ormskin  utan det var inga problem att få på sig de.
Efter Svedala  så åkte vi till märkesoutleten i Malmö, där hittade jag ett par regnbyxor/golfbyxor i stl L. Innan hade jag bara hängt tillbaka de, men nu satt de SUPER BRA! Till och med lite stora... lycka lycka lycka!!! =)

Den andra tjejen i vår lilla familj går just nu och försöker locka till sig alla pojkar. (Hon löper) Hon e förbaskat söt, hon gör allt för att Thorsson ska ge henne mer uppmärksamhet....medans han fattar INGEN TING!!! Han ger oss blickar som säger " alltså...vad håller hon på med???? Kan hon inte låta mig vara???"
Det e inte lätt med hormonerna! Jag läste någonstans att när en katt är 1år så e hon som en 15åring...och jag kan nog skriva under på den. Min ena brorsdotter e 15 och beter sig PRECIS likadant som Mysan! =)

 


Kommentarer
Postat av: Emmas Form - träning, kost & vikt

Så nice när man kan ha mindre brallor!! :D Själv så stramar arbetsbyxorna aningen lite för mycket igen... Men! Nu är det nya tag! :D

2010-03-28 @ 12:57:47
URL: http://emmasform.blogg.se/
Postat av: Jessica

Vad kul, grattis! :D

Peppkram

2010-03-29 @ 11:59:17
URL: http://smalajessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0