Sessfest

I lördags blev det lite "sessfest" här hemma. Ett litet tema var ju självklart en sådan dag.
När töserna kom så fick de lite bubbel, jordgubbar och till uppgift att göra sig en krona.


Kronorna blev urtjusiga =)



När sesskronorna var klara så var det dax för lite mat. Det blev en ungsbakad Chevré med sallad och mandelbröd. Till efterrätt så blev det fryst bubbel med melon och jordgubbar.

Sen korkades "priten" upp...dax för drinkarna. Mumms!! Det blev 3 el 4st olika tror jag... jag sminkade mig och sånt dära ett litet tag så jag tror jag missade någon drink...fast jag vet inte riktigt. =)

Kvällen avslutades med att skaka rumpan till lite schlager



Sista dropparna ska man få! =) hihi..
Sen e det tur att man har vänner med samma skostorlek. Efter en del skakande så värkte mina fötter ganska mycket då bytte jag och Caisen skor!!=)  Vad skönt det va! Nästan lika skönt som en ******!
Sen var det underhållande att se fröken C i höga klackar...=) Kändes nog mer som styltor för henne=)



En lyckad kväll men vissa underbara personer saknades! Men vi gör om detta igen till hösten igen! =)


Kommentarer
Postat av: Matilda

vad roligt med prinsess-tema!! och att ni gjorde kronor, åh! mysigt!!

2010-06-23 @ 16:16:26
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0