Helg att minnas

En helt underbar helg har precis gått över till en vardags måndag. Fast det känns inte som en vardag idag, jag har varit hemma hela dagen ihop med katterna. Jag gick och köpte frukost/lunch kl 11 och sen satte jag mig i "plommonodlingen" (på balkongen) och åt lunch och bläddrade i tidningar, drack kaffe och lyssnat på Sommarpratarna P1. Så en underbar helg har fortsatt i en underbar måndag.

 
På midsommaraftonens morgon fick jag för mig att klippa av min lugg...så den blev helt plötsligt kort =)
Så detta blev min look efter saxens framfart.

Midsommaren firades i Höllviken ihop med min nästkusin och hennes kille och hans fotbollskillar. En viss person i mitt sällskap blev väldigt trött väldigt tidigt. =) Men vi hade en trevligkväll och jag gick och la mig redan kl 24.00 för den tidiga morgonen gjorde sig påmind. Det som e bra med att lägga sig tidigt e att man e pigg och sugen på att hitta på saker dagen efter.
Vi åkte ut till Lion som hade loppis på lördagen, där fyndade jag 3st linne kökshandukar, 1burk, 1kaffe mått och 2st broderiböcker.



De kökshanddukar jag köpte var namnade. Jag tycker det ger lite själ till sakerna. Jag tänkte oxå märka dom, så jag började med att brodera en uggla. =) Min första någonsin, men kan ju lova att det inte e den sista!=)


Kommentarer
Postat av: Matilda

vilket fint foto på dig! blev urtjusigt med lugg!



och söt uggla också!



vilken snäll bror du har som ger dig en hundvalp! vilken lycka! 4 veckor, det går fort ska du se! snart har ni honom hos er! spännande spännande!!

2010-06-29 @ 12:03:44
URL: http://www.matildasalmen.com
Postat av: Matilda

gullig du är, "bullerbyfamiljen", så härligt det låter! tack!

2010-06-29 @ 21:03:57
URL: http://www.matildasalmen.com
Postat av: Emelie

Naw vad FIN du var! Du passar verkligen som sommarflicka :D:D

2010-06-30 @ 18:50:13
URL: http://emeliemaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0