ett halvt inlägg....

Vilken dag det har varit idag. Kl 07.26 vaknade jag för 100de gången men trodde att klockan inte va så mycket för alarmet hade inte ringt än, för det skulle den göra 06.00 för jag skulle åka och vattna i en trädgård. När jag såg klockan så var det PANIK för jag ska vara hos mamma kl 08.00 dvs jag hann inte vattna några växter.

Helgen har varit grym på många sätt. I fredags så åkte jag, älsklingen, min ena bror, hans dotter, hans sambo och sambons syster upp till Götet för att titta på Pink. Vi åkte i 2bilar och de som var i första bilen åkte 2 timmar tidigare för att ordna lite tills vi andra (som jobbade) kunde åka upp. 
När vi kom upp till den lägenheten vi fått låna så hade Malin (min svägerska) varit på systemet och vi begav oss mot centrala delarna för att inhandla någon slags mat och för att sätta oss vid kanalen och njuta av systemdrycker och det sköna vädret inför konserten.....

ojoj...nepp...får avsluta detta inlägg senare...ska ta hand om valpis och katterna...dax att öppna för valpis..han har vaknat...=) 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0