varför ska det bara inte gå lätt!?

Var precis nere en sväng på stan för att höra om de kunde få in Nike+ programet i iPhonen jag har. Men icke utan jag behöver en lite mer avancerad. Så jag hörde om jag kunde byta upp mig nu...jag har ju bara haft den i ca5dagar...nja..det va ju inte säkert osv...skulle pratas med chefen osv. Vi får väl se om det går...annars får jag väl köpa mig en ipod nano för 1700 =/ störigt!!!!!!!!! Men man kan lösa allt!

Det har i alla fall blivit städat här hemma nu. Eller det ska väl vara städat efter man plockat undan och dammsugit och våttårkat golvet...men det finns gråa avtryck från katternas tassar efter sanden i lådan....detta efter att jag har torkat golvet väldigt grundligt!!!!!! =S jaja...Mysan tycker i allafall om sanden så det ska man vara glad över.

Nu väntar en god Starbuckskaffekopp på mig med Italienskt Espresso kaffe i =) Mummsigt!!


Kommentarer
Postat av: beautyboxen - skönhetslyx, vardagslyx och annan lyx

Hej! tänkte bara tips om tävlingen i min blogg där du kan vinna finfina priser!



ha en fin dag!

kram

linn

2010-01-02 @ 15:20:52
URL: http://beautyboxen.blogg.se/
Postat av: sunda vardagen

Hej på dig

Vad är Nike programmet? Nu ska jag kolla runt på din fina blogg :-)

/ Katarina

2010-01-02 @ 22:31:59
URL: http://www.sundavardagen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0