spara - slänga

Nu e mina klädlådor städare, förstora och söndriga kläder e utsorterade. Helt plötsligt så ser jag vad jag har för kläder! =)
Jag borde göra en hel lägenhetsränsning men det blir inte idag...men jag borde göra det!!! Igår kväll/natt börade jag sortera mina bilder från 2009. Det tar ju sin lilla tid att göra vid dom. Alla dåliga foto som ska slängas och de bra sorterar jag in i olika mappar...som tex händelser, outfits (den mappen e mest för att jag ska kunna jämför mig själv storleksmässigt), Mia, Freddan, Katterna, bloggfoto, scrapp, stickat, broderat osv
Hur sorterar ni era foto??

Klockan står på 16.45 och det e bäckmörkt ute. Vi har varit inne nästan hela dagen...vi lär bli rastlösa ikväll...undra vad vi kommer hitta på!? Vad ska ni göra?

Jag ska väl fortsätta sortera fotona så jag blir klar!

Kommentarer
Postat av: Matilda

jag borde verkligen också sortera foton. har ju några styckna... (pust). jag har dem i datum-mappar, det känns bra! däremot måste jag gå igenom alla mappar och slänga dåliga foton, för de tar ju bara en massa onödig plats.

så, det borde jag göra. men det får bli en annan dag... (år?)

;-)



sv: ja visst känns det som att det nyss var påsk?! håller helt med!

2010-01-02 @ 21:45:24
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0