Sen natt och tidig morgon

God morgon!

Vilket party det blev på Lindängen igår! =) Jag var nykter och satte nog rekord på att dricka ramlösa, blev nog 6st under kvällen. Så nu måste vätske nivån vara prima! =)

Det känns som jag kommer bli lite nannig i ögat om någon timme eller två, vi kom inte hem förrän halv3 i natt och klockan ringde 06.30...fast vi somnade om och kom inte upp förrän 07.53...dvs vi försov oss =S Lagom bra!!

Men men...nu e jag hos mamma och det e ju det viktigaste. Idag så vet jag inte riktigt vad dagen bjuder på...utan det får vi se.

Där vi var igår har jag aldrig varit. Vi blev väldigt välbemötta och alla super trevliga. Det e alltid lika trevligt med nya posetiva människor! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0