några timmar senare

2,5 filmer senare sitter jag och knappar på datorn. Ögonene är antagligen fyrkantiga. Jag vaknade tidigt och kunde inte sova. Varför e det alltid så?? När man får så kan man inte?? För att inte störa älsklingen så gick jag och la mig i ett skönt bad och läste. Jag vet inte om det var skönt, för det vara bara en anledning att kunna läsa som jag kröp ner i vattnet. =)

Klockan börjar närma sig 12 och jag har sett 2,5filmer och broderat mönstret på ett par nya handledsvärmare. Ägaren till de nya e redan bestämt av mig! Undra när jag ska göra mina första egna?? =)

Jag ska gå ner på Granit idag. Älskar Granit! Jag behöver nya kalendrar och nya pennor, sen behöver jag ha lite förvaning oxå till mitt "kontor"/pyssel"rum". För att ta mig ut på stan så känner jag att jag behöver frächa till mig.. så frågan är om jag ska ta ett bad till eller jag ska ta en kattatvätt?? ja vi får se..=)

wellwell..dax att sparka sig själv i baken!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0