Gymmet nu på morgonen (uppdaterat)

God morgon!!

Äggen e färdig kokade och det e dax att äta innan gymmet hägrar. Vi får se hur det går idag... Första gym omgången sen förra måndagen. Jag e fortfarande lite snuvig men jag tänker nog ta det i ganska lågt tempo idag. Men 5km är målet...sen om det blir 5km i samma takt eller det blir lite intervall aktigt får vi se...

Dax att äta frulle nu!



Uppdaterat

JAG KLARADE 5km!!! tiden blev 35.26min.

Jag joggade med lite varierat tempo

1km- fart 8

1km- fart 9

0.5km- fart 8

0.5km- fart 8.5

0.5km- fart 9

0.5km- fart 9.5

1km- fart 8

Det känndes bra. Lite svårt med andingen bara. Hostade lite och lite svårt att få ner luft ett litet tag, men det släppte efter ett tag! Tiden kändes inte så farligt. Jag har ju faktist inte joggat 35min på flera år..säkert 8år sen sist. Så bara det kändes som en seger. Frågan e bara hur jag ska lyckas sänka mig 3.30min på 2,5veckor?!

Jag tror jag skrev om det här. Jag har fått en utmaning av min "svåger" 5km på 30min. Då bjuder han på vegetarisk mat ink vin! Det kan man ju faktist inte tacka nä till!

Nepp..nu ett skönt varmt bad!

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: SANNAH

Oh.. om jag ändå orkade med det! Får bli en promenad iaf..

2010-01-19 @ 10:37:27
URL: http://saanzil.blogg.se/
Postat av: Fröken Frodig

Bra jobbat Mia! Jogging är en av de saker jag helt enkelt vägrar göra. Det hade nog varit bättre att göra det...

2010-01-19 @ 16:20:37
Postat av: Emmas Form - träning, kost & vikt

SKITBRA!! du är asduktig!!

2010-01-19 @ 19:35:14
URL: http://emmasform.blogg.se/
Postat av: Emelie

WOHO! Jag försökte springa på bandet idag men jag fattade inte riktigt vart det står hur långt man sprungit?!?! :P Det stod distance men den ändrade sig lite hur som helst, antar att den räknade km/h?! Haha.

2010-01-19 @ 21:06:42
URL: http://emeliemaria.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Fyfan vad duktig du är :) riktigt bra jobbat. Längtar tills jag själv klarar det.

2010-01-19 @ 21:41:46
URL: http://Nuelleraldrig.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0