Från byta plats på tv:n till pyssel"rum"

I eftermiddag så skulle jag bara byta plats på tv:n men det slutade med att jag fick ett nytt pyssel"rum".
Vi ändrade nog på allt vi har i vårt "all"rum förutom hyllan på väggen och frysen. Vi är inte riktigt klara än så ni får inte riktigt se hur det blev än!
Men detta kan nog bli bra... älsklingen verka nöjd! =) Vi hann till och med att slå typ världsrekord på IKEA. Från garaget till Ikea, handla och hem igen på 50min. Helt galet!!

På ikea köpte vi 2st Expedit. De står "rygg mot rygg" och ställt tjocktv:n på. För detta kalas så blev den totala summan på 48kr. Helt okej! =) Jag fick 2st pressentkort på Ikea av assistent företaget jag är anställd igenom på totalt 450kr! TACK!! =)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Oh 48 kronor låter ju helt överkomligt ;) Det är alltid kul med lite förnyelse :D Själv vill jag snabbspola tiden så jag har pluggat klart och kan köpa mig ett huuuuuus! hihii :D

2010-01-12 @ 12:26:51
URL: http://emeliemaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0