Förkyld

god morgon!

Att vakna med snor fullproppat i näsan e ingen trevlig start på morgonen. =( Känns som jag håller på att bli dunder förkyld. För jag tror inte det e allergi...tyvärr.
Idag ska jag iväg på kundbesök, känner mig inte helt peppad på det just nu! Tycker inte om att vara förkyld och träffa en massa okänt folk. Halsen börjat oxå göra sig påmind...=/ ojoj...vad gnälligt detta blev. När jag endå är igång och gnäller så kan jag passa på att gnälla om att det känns som om det e EVIGHETER tills det e lön!! Jag hade behövt de i dag!

Som vanligt så strular Älsklingens CSN. Varför ska det alltid strula?? Det känns som om det börjar strular så strular det sig hela tiden!! =S

Jag hade bestämt mig att gå och gymma idag. Men just nu e jag inte helt peppad på det! Vi får se, jag ska koka 2ägg och lite kaffe så får vi se hur det blir.

Kommentarer
Postat av: Matilda

sv: haha, hoppsan! jo men har du missat det? att mjöl i kaffet är det senaste alltså?! ;-) haha

2010-01-12 @ 11:27:14
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0