Ett litet blått paket med färgade snöre!




När jag kom hem nu kl 21.30 så var det lite svårt att öppna ytterdörren. Innan för låg detta fina paket ihop med en massa annat. =)
PAKET!!! Jag älskar paket...jag såg på handstilen att det e från Caisa! Min älskade Caisa!! En bok, precis det jag behöver. Jag har snart läst ut "snabba cash". TUSEN TACK GUMMAN!!!!

Igår sattes det rekord på min blogg. 104st unika besökare! Ja, jag tror ju tyvärr inte att den siffran kommer bestå, men det var trevligt att alla ni tittade in! Ni e välkommna åter! =)

I torsdags när jag var med mamma på skolan som jag brukar så såg jag att PEMB hade varit och massakerat träden..jag tror nog att det har stått beskärning på deras arbetsprotokoll...men enligt MIG så e inte detta beskärning. Först trodde nog vaktis oxå att de skulle fälla träden. Men icke...de har till och med sparat "savdragare".... jag ger denna beskärning ett fett IG!!!!


Kommentarer
Postat av: M

Ja, det kan man verkligen kalla beskäring.. eller massaker. Vilket man vill.. =]



Sv: Det är verkligen helt sanslöst roligt, så jag rekomenderar verkligen dej att testa. Varning för träningsvärk dock! Men jag tror att det finns en tjej nere i Malmö som kör också, men jag är osäker.

2010-01-15 @ 22:22:37
URL: http://amadangel.blogg.se/
Postat av: Caisa

Bara se till att skicka den vidare sedan :)

2010-01-15 @ 23:40:05
Postat av: Carro

Men..ang beskärningen..det är ju rockhängare, grabbarna behöver ha något att hänga jackorna på när de fikar....

2010-01-16 @ 09:25:01
Postat av: Matilda

vilket fint litet paket (:



sv; ja men pigall är ju bara sååå gott !! och dom har det inte ens på våran lilla ica här hemma.. men det kanske är lika bra det... haha x)



hoppas du får en superhärlig helg (:

2010-01-16 @ 11:38:54
URL: http://twinturbot.blogg.se/
Postat av: Sofia Kvarnström

Alltid kul med paket! :)



Sv: Tack :D

2010-01-16 @ 19:07:56
URL: http://sofiakvarnstrm.blogg.se/
Postat av: Emma

det är skoj med överraskningar!! :D

2010-01-16 @ 22:59:03
URL: http://emmasform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0