BMI

Jag var precis inne och tittade på mitt BMI. När jag började så hade jag 32.7 dvs fetma. I dagsdatum så har jag 28.7 dvs överviktig. Gränsen till överviktig går på 25. Så det är en bit till tills normalviktig...exakt 13kg till enligt uträknaren! Om jag går ner 13kg till så har jag gått ner 25kg. Det är väl faktist ungefär det jag haft som mål.

Det ska bli ganska intressant och se hur långtid det tar tills jag tar mig ner de kilona...om jag nu gör det. För det är mycket möjligt att jag är nöjd innan. Vi får se hur kroppen svarar på vikt ner gången. =)

Jag har gjort en kategori som heter Vikt och mått nu för er som e intresserade. Jag tror att de flesta inläggen om min viktresa är med där..men något kan jag säkert ha glömt!

Kommentarer
Postat av: Nathalie Olsson

Gud vad duktig du är som har gått ner så mycket! Har du ingen före och efter bild? Det hade varit roligt att se :) Hoppas jag också kommer lyckas gå ner något. Jag vill så gärna! Men bra jobbat tjejen! :D

2010-01-03 @ 01:16:59
URL: http://Nuelleraldrig.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0