vuxenpoängs dag!

Hejsan hej!!

Idag har det varit en vuxendag av desslike! Storstädat, IKEA (ja, idag igen) storhandlat mat på 2 ställen och om 1timme så står det sinning på mitt schema.

Att vi var på IKEA idag igen beror på att när vi städade så fick min kära älskling tok spel på ALLA våra skor som står i hallen. När vi var på IKEA i förra veckan så tittade vi på ett skoskåp som vi tyckte va okej. (sko skåp e inte spec snygga) Så vi bestämde oss för att åka iväg och handla det idag. Så i kväll så kommer jag få IKEA skruva igen. Men jag e mer eller mindre proffs på det så det gör mig inte så mycket. =)


(bild från IKEA)

Sen vet jag att jag inte har uppdaterat er alla mina kläder...men det kanske kommer i morgon! =)

Sen en sak.....jag ska klippa och färga håret på onsdag. Men jag kan inte riktigt bestämma mig vad jag vill ha. och framför allt...VAD PASSAR JAG I??????

kanske får söka lite på nätet.....=S

Kommentarer
Postat av: Emmas Form - träning, kost & vikt

det där skåpet har vi med! fast svart :) passade bra just innanför dörrn här

2010-02-08 @ 18:33:23
URL: http://emmasform.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Blir alltid lika glad av dina kommentarer, tack!



Jag tycker du ska prova färga håret brunt, tror du hade passat i det faktiskt. Och lite kortare och uppklippt :)

2010-02-08 @ 20:16:10
URL: http://Nuelleraldrig.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0